Friday 7 September 2012

EIDULFITRI CELEBRATION AT POLIMETRO KUANTAN.

RIANG RIA HARI RAYA!
 
 
Salam Jumaat Salam Barakah! hari ni nak story about sambutan aidilfitri di Politeknik Metro Kuantan..wahh..sangat meriah hokay!..semua berbaju raya, berkurung ayu, bersamping tengkolok gitu..makanan macam2 ada..nasi minyak, lemang, rendang, soto, roti jala , kuih muih dsbgainya..makan sampai buncit la org kata.oppss..mujur ada pb..no more buncit2..hehe..
 
Actually students decorate booth masing2 ikut kreativiti..ikut kelas..ada 4 booth..booth ni nasi minyak..booth tu soto, mee sup n bihun sup..tapi makanan catering ..nak masak sendiiri? xde maknanya..
 



 
 
Then ada karaoke x ok dari students..but the suprise was ketua jabatan kami yg mula mensumbangkan lagu..wah..sangat sangat la..sangat apa? ntah!speechless!
 
 

 Acara makan-makan..roti jala dari booth paan..besh!
 
 Yg ni kelongsong ketupat palas yag dihasilkan oleh students yg bertanding
 ina..depan Pengarah sempat lagi ko wat peace?
 Hamboi! ko kecik xpe gak..mrh kengkawan kt belakang tu syazwan oi!

me with my luvly students..


 posing sat kat booth terbaik with cik ina..
 dengan ex care taker of polimetro....en jalil yg sudi memeriahkan majlis..
 tak ready lagi hokay!
 dengan anak2 dare polimetro..pensyarah2 muda..aku je yg dah tak berapa muda..huhu..tapi semua kami adalah pengguna Premium Beautiful ye..tengokla semua sihat dan cantik!kan olss!! hehe
 dengan lec muda yang berwawasan jauh..sangat dedikasi sebagai tenaga pengajar dan sangat memanfaatkan segala kekuatan yanga ada utk memajukan ekonomi diri dan keluarga..juga sebagai biz partner ku dalam Premium Beautiful..SSM Safa Aziz dan SM Effa..yg sentiasa gojes dan mantop diri dan mantop kewangan..kerana bijak menggunakan masa muda untuk generate income dari Premium Beautiful corset!

 Dengan semua staff Polimetro Kuantan


 
 
Dalam apa jua yg kita buat, kesungguhan adalah kunci segalanya..Dalam kerja hakiki atau part time biz..esok mau ke dewan PGRM Cheras utk anugerah SM & SMM! Jumpa anda dipentas kejayaan!
 
Lot of love...CikBee..


No comments:

Post a Comment